Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 32
Pokaż wszystkie komentarzeZ perpesktywy latanie po torze od kilku lat i to nie w klasie miszczofskiej :)mysle ,ze rozszerzenie wieku motocykli do 2003 moglo by wbrew pozorom zwiekszyc dostep do motocykli w dobrym stanie ,w ktorych nie trzeba by bylo przeprowadzac az tak gruntownych remontow jak w starszych motocyklach ,a jesli ktos trafi fajna sztuke w satrszych rocznikach to ok ,koszty bedzie mial mniejsze , w koncu jakiejs strasznej przepasci pomiedzy motocyklami 98 -03 nie ma, a w kazdym razie na tak wolnym torze jak Poznan bedzie to malo odczuwalne . -opony jednej marki nowej generacji typu track day super sprawa tez zmniejsza koszty, -kombinezon dwu-czescowy to znowu rzecz ktora wiekszosc ludzi poprostu ma i nie musi ekstra kupowac. -zakaz uzywanie kocow? a kto to bedzie chodzil sprawdzac to raczej pmysl ktory trzeba odrzucic Niestety jesli chodzi bezpieczenstwo to jest absolutnie podstawa , to jest nasze bezpieczenstwo ! drutowanie korkow,wanna pod motocyklem to jest to czego musimy sie trzymac ,dopuszczenie motocykli w oryginalnych owiewkach i to jeszcze czasami dosyc wiekowych moze roznie sie skonczyc. Niestety sprawa wyglada tak ze nie wszystko mozna robic jak najtaniej a wbrew pozorm czasami tanio wychodzi drogo i nawet zabawy w sciganie super po taniosci nie uda sie ogarnac .
OdpowiedzBrak odpowiedzi do tego komentarza